התחדשנו! אתר חדש! | מינימום הזמנה ₪150 | משלוח חינם מעל ₪250

לוגו דקל בע"מ

איך לעצב שולחן לאירוע?

עיצוב שולחנות לאירועים

האירועים שלנו כוללים אלמנטים מגוונים- החל מהמוזיקה שנשמיע לאורחים, המנות שנגיש, וכן עיצוב השולחנות שהוא, אם לומר את האמת, בין הנקודות החשובות באירוע.
עיצוב השולחן ישפיע על האווירה באירוע כולו, שהרי תחשבו על זה – כמה פעמים קרה לכם שהגיע רגע הארוחה באירוע, התיישבתם מול השולחן ובמשך דקות ארוכות התפעלתם מהצבעים, השילובים, האלמנטים הנוספים על השולחן? אנחנו בטוחים שזה קרה לכם לא פעם ולא פעמיים, ובדיוק בשל כך אם נפל בחלקכם לארגן אירוע, כדאי לכם לרכוש את המוצרים העיצוביים לשולחן מהמקום הטוב ביותר לכך!

שלבים לבחירת עיצוב שולחנות לאירועים

לא בכדי אחד הדברים שהכי מטרידים אותנו כשאנו מארגנים אירוע, הוא עיצוב שולחנות לאירועים.
השולחן הוא אחד מהפרמטרים המרכזיים סביבם נוצרת האווירה באירוע, ובסופו של דבר כולנו הרי רוצים להשאיר רושם טוב בקרב האורחים שלנו. אז כיצד נעצב את השולחנות לאירוע שלנו? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

  • בחרו את הסגנון המועדף עליכם – על הסגנון להתאים לאופי האירוע, וכן לאופי הארוחה; מסיבת יום הולדת לילד בן ה-9 שלכם בשילוב על האש בחצר, תהיה שונה באופייה בתכלית ממסיבת יום הולדת לסבא וסבתא שייתכן שיעדיפו ארוחה חלבית. או אם מדובר במסיבת רווקות לחברה הטובה שלכן או שבת בר מצווה לבן/אחיין שלכם.
  • התאימו צבעים – הצבעים גם צריכים להיות מותאמים לאופי האירוע ולארוחה. אם ניקח לדוגמא מסיבת רווקות, נרצה לעצב את השולחן בצבעים של ורוד ולבן או אם זה אירוע של ברית מילה תוכלו לעצב שולחן בצבעים של כחול , לבן וכסוף.
  • בחרו את האלמנט העיצובי למרכזי השולחנות – פמוטים, אגרטלים, ואזות עם זרי פרחים ממשי, עציצים ירוקים, פירות חגיגיים מפלסטיק יעשו את כל ההבדל.

מוצרים לכל אירוע

אנחנו בדקל חסכנו לכם “כאב ראש” וריכזנו עבורכם פריטים ממותגים לאירועים ספציפים כמו יום הולדת, חינה, מקווה, מסיבת רווקות, חתונה, בר/בת מצווה, ברית מילה/בריתה, ועוד. בין הפריטים תוכלו למצוא מוצרים לכלה למקווה, קערות מזהב או כסף לחינה, נרות יום הולדת, זרים לראש, טופרים לעוגה, שרשראות דגלונים של BRIDE TO BE ועוד מלא מוצרים.

ארוחה חד פעמית עם הכלים המרהיבים של דקל

לבסוף, הרשו לנו להעניק לכם טיפ משלנו – בין אם בחרתם בכלי כסף או זהב חגיגיים, תדעו שלשמחתם קיימת האופציה הנהדרת לרכוש כלים חד פעמיים ואפילו מתכלים! כיום, כלי החד פעמי המתכלים מגיעים במגוון גדלים וצורות ומעוצבים ברמה גבוהה! השימוש בכלי חד פעמי מתכלים יהפוך את פעולת הניקיון שלאחר הארוחה לפשוטה הרבה יותר, מכיוון שאין צורך לשטוף ולנקות אותם וגם תעזרו לשמירה על איכות הסביבה.

בואו לבחור את המוצרים  המועדפים עליכם לאירוע שלכם, מהקולקציות המרשימות שלנו.

למבחר מוצרי אירועים >>

מוצרים המופיעים בכתבה:

עוד כתבות דומות במגזין:

מאפינס גבינות קלות להכנה, מתאימות לכל ארוחה ביום ואפילו לאירוח בבית. אפשר לשדרג אותן בתוספות כמו: תירס, זיתים
מי לא מכיר קאפקייקס? עוגות שוקולד או וניל קטנות ואישיות שמצופות בקרם ובדרך כלל מקושטות בסוכריות קטנות. האם ידעתם שההכנה שלהם כל כך קלה ומהירה?
× אנחנו כאן לשירותך!