התחדשנו! אתר חדש! | מינימום הזמנה ₪150 | משלוח חינם מעל ₪250

לוגו דקל בע"מ

מוצרי חד פעמי מתכלים לעסקים

בין אם מדובר בחנות קטנה או קומה מלאה במשרדים בבניין רב קומות, מוצרי חד פעמי לעסקים וארגונים הם מצרך בסיסי ונדרש. במהלך היום אין לעובדים זמן לשטוף כלים, ובכל מקרה יעדיפו לשתות את הקפה שלהם בכוסות חד פעמיות על מנת להימנע מ”בזבוז הזמן” שדורשת שטיפת הכלים לאחר השימוש בהם. בשל כך, מוצרים חד פעמיים הם חובה בכל בית עסק.

כלים מתכלים לעסקים וארגונים

אם אתם עומדים בפני הקמתו של עסק חדש, אנו מציגים בפניכם מספר יתרונות במעבר לכלים חד פעמיים:

1. הפשטות שבשימוש – כפי שנכתב לעיל, יתרונם של מוצרי חד פעמי לעסקים טמון בפשטותם; אין צורך לרחוץ ולשטוף אותם, והם זולים יחסית כך שרכישה בכמות גדולה לא תדרוש יותר מידי משאבים, והכמות תספיק לכל הצוות.

2. היגיינה – מפאת חוסר זמן, העובדים לא תמיד יקדישו זמן לשטיפת כלים כהלכה. כתוצאה מכך עלולה להצטבר ערימת כלים בכיור במשרד, ומכאן והלאה הדרך לתחלואות שונות קצרה מתמיד. כלים חד פעמיים יפתרו את הבעיה, ולעולם לא יצטברו ערימות כלים מלוכלכים בכיור שלכם!

3. כשרות בעסקים – במידה ובעסק מועסקים שומרי כשרות, כלים חד פעמיים ימנעו אי נעימויות סביב נושא הכשרות, וכולם יוכלו להרגיש בנוח לעשות שימוש בכלים שבמטבח.

4. ומה תאמרו על כלים חד פעמיים שהם מתכלים ואקולוגים? הפתרון המושלם לכל עסק שישמור גם על איכות הסביבה!

אצלנו תוכלו למצוא מגוון של כלים חד פעמיים מתכלים ואיכותיים במגוון רחב של עיצובים עבור העסק שלכם

לצפייה בכלים מתכלים לחצו כאן

מוצרים המופיעים בכתבה:

עוד כתבות דומות במגזין:

מאפינס גבינות קלות להכנה, מתאימות לכל ארוחה ביום ואפילו לאירוח בבית. אפשר לשדרג אותן בתוספות כמו: תירס, זיתים
מי לא מכיר קאפקייקס? עוגות שוקולד או וניל קטנות ואישיות שמצופות בקרם ובדרך כלל מקושטות בסוכריות קטנות. האם ידעתם שההכנה שלהם כל כך קלה ומהירה?
× אנחנו כאן לשירותך!